Στείλτε στο: smoketses@gmail.com τη γνώμη σας για καπνούς που δοκιμάσατε.

Ευχαριστώ τους : erinmore, antonios, ptzavel, Paris, Elias,Nektarios,taki για τη συνεργασία τους
και το Βασίλη για τη βοήθεια του στις μεταφράσεις.

Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Old Dublin Peterson

Έπρεπε να βρεθώ στη Τιφλίδα της Γεωργίας
για να πάρω την απόφαση να δοκιμάσω αυτό το καπνό.
Δε ξέρω ποιά είναι η δική σας απόψη αλλά εμένα μου άρεσε.Έχω διαβάσει καλές αλλά και κακές κριτικές.
Εμένα κατ'αρχάς βρήκα ένα καπνό που έχει τέλεια υγρασία και ανάβει πολύ εύκολα.
Δεν έρχεται καυτός στο στόμα.Μπορεί να έλεγα ότι είναι και δροσερός.
Δεν μου προκάλεσε κανένα tonque bite.
Υπάρχει αρμονία στις γεύσεις των latakia, oriental και virginia.
Κρατάει τη γεύση του μέχρι το τέλος, είναι και σχετικά φτηνός, δεν ενοχλεί το άρωμα του στο χώρο (υπόψιν στη Τιφλίδα επιτρέπεται ΑΚΟΜΗ παντού το κάπνισμα)
εεεεεε τι άλλο μπορεί να θέλει κάποιος από ένα all day καπνό.

Βαρύς : 3/5
Γεύση : 3/5
Άρωμα : 3/5
Άρωμα στο δωμάτιο : 3/5
Βήχας με τη πρώτη πρωϊνή ρουφιξιά: 4/5
(Το 1 σημαίνει πολύ το 5 καθόλου)