Στείλτε στο: smoketses@gmail.com τη γνώμη σας για καπνούς που δοκιμάσατε.

Ευχαριστώ τους : erinmore, antonios, ptzavel, Paris, Elias,Nektarios,taki για τη συνεργασία τους
και το Βασίλη για τη βοήθεια του στις μεταφράσεις.

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

B 93 My Own Blend Paul Olsen

Αφού «έκλεψα» 2 μπολ από το φίλο μου Τάκη (ήθελα να «κλέψω» και τρίτο, αλλά τσακωθήκαμε) αποφάσισα να ζητήσω από ένα γνωστό να μου το φέρει όταν πάει Δανία.
Στην αρχή λόγω της προσμονής τον κάπνισα με βουλιμία και με τρομοκράτησε γιατί μου τσίμπησε τη γλώσσα. Δεν έφταιγε όμως ο καπνός, γιατί μετά που τον κάπνιζα με ηρεμία μου άρεσε πάρα πολύ και δε προκαλούσε και κανένα tongue bite.
Ένα μίγμα τριών διαφορετικών Virginia που έχουν μία φυσική γλύκα.
Ευκολοκάπνιστος, αλλά θέλει προσοχή.
Δεν αφήνει υγρασία στο μπολ σε αντίθεση με άλλα Virginia.
Πολύ ευχάριστο άρωμα στο χώρο. Κράτησε σταθερή τη γεύση σε όλη τη διάρκεια του μπολ.
Στην αρχή σκεφτόμουν να επιστρέψω τα τρία μπολ στο φίλο μου Τάκη, αλλά τελικά δε του έδωσα τίποτε. Κάπνισα όλο το tin μοναχός μου.


After I “stole” a couple of bowls from my friend Taki (I wanted to “steal” a third one, but we had an argument), I decided to ask a friend of mine to bring me a tin from Denmark. At first, because of my anticipation, I smoked it greedily and it terrified me as it bit my tongue. It wasn’t the tobacco’s fault though, as once I smoked it more calmly I liked very much and it didn’t cause any tongue bite. It is a mixture of three different Virginia tobaccos, which have a natural sweetness. Very easy to smoke, with caution though. It leaves no moisture in the bowl unlike other Virginia blends. It has very pleasant room note. Flavor was constant throughout the bowl. At first I thought to return the three “stolen” bowls to my friend Taki, but in the end I gave him nothing. I smoked it all myself.

Βαρύς 3/5
Γεύση: 4/5
Άρωμα: 3/5
Άρωμα στο δωμάτιο: 3/5
Βήχας με Πρώτη Πρωϊνή Ρουφηξιά: 5/5
(5/5 σημαίνει καθόλου 1/5 σημαίνει πολύς βήχας)