Στείλτε στο: smoketses@gmail.com τη γνώμη σας για καπνούς που δοκιμάσατε.

Ευχαριστώ τους : erinmore, antonios, ptzavel, Paris, Elias,Nektarios,taki για τη συνεργασία τους
και το Βασίλη για τη βοήθεια του στις μεταφράσεις.

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

No 3005 My Own Blend Paul Olsen

Μπήκα, για τα καλά, στη διαδικασία της δοκιμής των μιγμάτων του Paul Olsen εξαιτίας τους φίλου μου ilias4 και τον ευχαριστώ πολύ.
Αυτό το μίγμα μου άρεσε. Φυσικά όπως και οι περισσότεροι του Olsen δε προκαλεί κανένα tongue bite.
Ίσως να είναι πιο έντονη η γεύση της Virginia και λιγότερο της αγαπημένης μου latakia. Το Cavendish κάνει αισθητή τη παρουσία του.
Μου προσφέρει κάτι διαφορετικό χωρίς να ξεφεύγω από το χώρο της latakia.
Αφήνει και πολύ ωραίο άρωμα στο χώρο. Μέτρια νικοτινιακή δύναμη.
Δεν είναι το μίγμα που θα ψάχνω εναγωνίως να βρω, αλλά δε θα με χάλαγε να έχω και ένα tin πάντα στο κελάρι μου.
Αν και όποτε ξαναπάει κάποιος Δανία θα του πώ να μου φέρει ένα tin. Αλλά δε θα τσακωθώ μαζί του αν δε το βρει.

Because of my good friend “ilias4”, whom I thank a lot, I am for good in the process of testing Paul Olsen Mixtures. I liked this mixture. Of course, as most of Olsen’s tobacco it doesn’t cause any tongue bite what so ever. Maybe it is the intense flavor of the Virginia in contrast with my favorite Latakia. The presence of Cavendish is noticeable. It offers me something different but without moving away from the Latakia region. It has a beautiful room scent and medium nicotine strength. It is not the mixture that I will eagerly seek to find, but it wouldn’t be bad to always have a tin in my cellar. If and when someone visits Denmark I will ask for one more tin. But I will not quarrel with him if he doesn’t bring me back one.
Βαρύς 3/5
Γεύση: 4/5
Άρωμα: 3/5
Άρωμα στο δωμάτιο: 4/5
Βήχας με Πρώτη Πρωϊνή Ρουφηξιά: 5/5
(5/5 σημαίνει καθόλου 1/5 σημαίνει πολύς βήχας)