Στείλτε στο: smoketses@gmail.com τη γνώμη σας για καπνούς που δοκιμάσατε.

Ευχαριστώ τους : erinmore, antonios, ptzavel, Paris, Elias,Nektarios,taki για τη συνεργασία τους
και το Βασίλη για τη βοήθεια του στις μεταφράσεις.

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Latakia Junction John Patton's

Μου αρέσει η Latakia (γνωστό αυτό) και ο Rich του 4noggins μου πρότεινε να δοκιμάσω αυτό το μίγμα που έχει 50% latakia 30% Virginia και διάφορα άλλα oriental καπνά σύν μια γεύση πούρου που του δίνει μια ιδιαιτερότητα και γλυκιά γεύση που μου άρεσε.Χοντροκομμένος όσο ακριβώς μου αρέσει, καίγεται αργά.Η υγρασία του, όση ακριβώς χρειάζεται για να τον ανάψεις αμέσως και να τον ευχαριστηθείς μέχρι το τέλος.Πολύ καλή νικοτινιάκη δύναμη, που δε με μπουκώνει και θα μπορούσα να τον καπνίζω συνέχεια.Η γνώμη μου είναι πάντως ότι δε περιέχει τόσο Latakia όση υπόσχεται ο κατασκευαστής του μίγματος John Patton's.Θα τον ξαναπαραγγείλω σίγουρα και σύντομα γιατί τελειώνουν γρήγορα τα 2oz που μου έστειλε για δοκιμή.

I like Latakia (as known) and Rich from 4noggins suggested to try this mixture, containing 50% Latakia, 30% Virginia and several other Oriental tobaccos, plus a taste of cigar, that adds a peculiar and sweet taste that I like. It is coarse cut, exactly as I like it, and it burns slowly.
Its moisture is perfect, to light it up right away and enjoy it till the end. Its nicotine level is very good, as I don’t burst from it and I can smoke it all the time.
However, my opinion is that it does not contain as much Latakia as promised by the mixtures blender, John Patton. I will surely re-order it, and soon, as the 2oz sent to me for tasting are swiftly ending.

Βαρύς 3/5
Γεύση: 4/5
Άρωμα: 2/5
Άρωμα στο δωμάτιο: 3/5
Βήχας με Πρώτη Πρωϊνή Ρουφηξιά: 5/5
(5/5 σημαίνει καθόλου 1/5 σημαίνει πολύς βήχας)