Στείλτε στο: smoketses@gmail.com τη γνώμη σας για καπνούς που δοκιμάσατε.

Ευχαριστώ τους : erinmore, antonios, ptzavel, Paris, Elias,Nektarios,taki για τη συνεργασία τους
και το Βασίλη για τη βοήθεια του στις μεταφράσεις.

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Royalty Davidoff

Γενικά δεν είμαι υπέρ των Davidoff, είναι γνωστό αυτό.
Όμως αυτός ο καπνός μου άρεσε πραγματικά πολύ. 
Virginia, γεύση από τα Oriental και αμυδρά κάπου στο βάθος κάνει την εμφάνιση της η Latakia.
Σωστή υγρασία καπνίζεται αμέσως παραμένει στεγνός έως το τέλος.
Ο thinAir μου είπε ότι προκαλεί tonque bite.
Εγώ δε διαπίστωσα κάτι τέτοιο.Το αντίθετο μάλιστα.
Ευχαριστώ τον Γιάννη από το Wine Gallery για την ευγενική χειρονομία να μου τον κάνει δώρο.
Θα παραγγείλω 3-4 κουτιά στη πρώτη ευκαιρία.
Και νομίζω ότι με κατάλληλη παλαίωση θα αποδώσει καλύτερα.
Εντύπωση μου κάνει το σκούρο πράσινο χρώμα που έβγαζε η πίπα μόλις καθαρίζω το shank
In general I am not in favor Davidoff, it is this an acquaintance. However I really liked this smoke a lot. 
Virginia, flavor coming from the Oriental and a slight scent of Latakia. 
Proper humidity, can be smoked immediately and remains dry until the end.
 ThinAir told me that it causes tonque bite. I did not realize such a thing. 
On the contrary. 
I thank Yannis from Wine Gallery for his polite gesture of making such a gift to me. 
I will order 3-4 boxes in the first chance I’ll get. 
I also think that with proper aging and maturing it will taste and feel even better. 
I was Impressed by the dark green color that came out of the pipe when I cleaned the shank.
Βαρύς 3/5
Γεύση: 4/5
Άρωμα: 3/5
Άρωμα στο δωμάτιο: 2/5
Βήχας με Πρώτη Πρωϊνή Ρουφηξιά: 5/5
(5/5 σημαίνει καθόλου 1/5 σημαίνει πολύς βήχας)