Στείλτε στο: smoketses@gmail.com τη γνώμη σας για καπνούς που δοκιμάσατε.

Ευχαριστώ τους : erinmore, antonios, ptzavel, Paris, Elias,Nektarios,taki για τη συνεργασία τους
και το Βασίλη για τη βοήθεια του στις μεταφράσεις.

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Onyx Schürch

Επειδή σήμερα έχω τα γενέθλια μου (έγινα 45) θέλησα να γράψω για έναν από τους πιο αγαπημένους μου καπνούς.

Το τέταρτο μέλος της καταπληκτικής παρέας 
(Tarek robust - Torina – Amount – Onyx).

Περιλαμβάνει Virginia Συριακή Latakia (της έχω αδυναμία τελικά), Perique.
Το ίδιο λεπτοκομμένος όπως και άλλοι δύο, γεμίζει πολύ εύκολα το μπώλ.
Προσοχή μη φύγει κανένα μικρό κομμάτι και βουλώσει η τρύπα.
Ο μοναδικός λόγος που μπορεί να σας κάνει να μην ευχαριστηθείτε αυτό το καπνό.
Είναι περιττό να αναφέρω ότι δεν προκαλεί κανέναtonque bite.
Βελούδινη γεύση, με μια μικρή πικάντικη αίσθηση, που αν δεν την είχε θα μου έλειπε κιόλας (ΝΑΙ εμένα τον εχθρό του Perique).
Μη προσπαθείσετε να βρείτε σε πιο μίγμα μοιάζει.
Είναι μοναδικό.

Because today is my birthday (I became 45) I wanted to write for one of my favorite tobaccos.



The forth member of an exceptional gang (Tarek robust - Torina – Amount – Onyx).
It encloses Virginia, Sirian Latakia (for which I may have a soft spot after all) and Perique.
Same fine cut as the other two, it easily fills the bowl. Careful not to block the air hole with one of these small pieces. This is the only reason you may not enjoy this tobacco.
Needles to say it does not cause any tongue bite.
Velvety taste, with slightly spicy sensation, which if not present, honestly I would miss it(YES miss it, me, the sworn enemy of Perique).
Don’t attempt to find if it resembles any other mixtures. It is unique. 

Βαρύς 4/5 
Γεύση: 4/5
Άρωμα: 4/5
Άρωμα στο δωμάτιο: 3/5
Βήχας με Πρώτη Πρωϊνή Ρουφηξιά: 5/5
(5/5 σημαίνει καθόλου 1/5 σημαίνει πολύς βήχας)